11 Nisan 2009 Cumartesi

OYUN BAŞLIYOR-2. ÖYKÜ

Sevgili DOSTlar
Oyunumuz un kuralları şöyle;
1_ Ben bir öykünün sonunu anlatıyorum
2_Sizler bana öykünün başını bulmak adına sadece EVET yada HAYIR cevabını alabileceğiniz sorular sorular soruyorsunuz.
3_çok zorlandığınız anlarda ipucu isteme hakkınız var ancak bunu her 10 sorudan sonra 1 kez yapabilirsiniz.
4_ OYUNU DAHA ÖNCE OYNAMIŞ OLANLARIN OYNAMASI VE NETTEN ARAŞTIRMAK KESİNLİKLE YASAKTIR :):)

Öykünün nasıl başladığını bulana kadar oyunumuz devam edecek.


İLK ÖYKÜMÜZ'ün sonu
Bir adam çölde çırılçıplak hiç hareketsiz olarak yatmaktadır. Yaklaştığınızda farkedersiniz ki adam ölmüştür. Ve adamın elinde yarım bir kibrit çöpü bulunmaktadır. Biraz çevreyi araştırmaya başlarsınız. Adamın bulunduğu yerden uzaklaştıkça belirli aralıklarla yerde patlamış kumaş torbaları ve içinden dökülmüş kumlar görürsünüz. Araştırma alanınızı biraz daha genişlettiğinizde ise yerlerde yine belirli aralıklarla giysiler göze çarpmaktadır.
Bu adamın nasıl ölmüş olabileceğini bulmanız gerekiyor.

Not: unutmamanız gereken şey öyle sorular sormalısınız ki size sadece evet veya hayır diye cevap verildiğinde sonuca ulaşabilesiniz. Evet- Hayır dışında cevap alacağınız sorulara cevap verilmeyecektir.

Bu öykümüzü Sevgili Yağmur kaçağı çözmüştür. Öykümüzün başlangıcında 4 arkadaş çölü geçmek üzere balona binerler ancak tam çölün ortasında balon irtifa kaybetmeye başlar önce telaştan safralar yerine elbiselerini çıkartıp atarlar sonra safralar akıllarına gelir ama bir müddet sonra balon tekrar irtifa kaybetmeye başlayınca aralarında kırık kibrit çekme oyunu oynarlar ve kırık kibriti çeken balondan atlamak zorundadır diğer arkadaşlarını kurtarmak için.


İKİNCİ ÖYKÜMÜZÜN sonu

İki arkadaş ıssız bir adada yaşadıkları 3 ay sonrasında (ki onlar bir gemi kazasından kurtularak adaya düşmüşlerdi ) geçen bir gemi tarafından kurtarılırlar. Adamlardan birisi bir gün sahildeki bir lokantanın önünden geçerken martı eti satıldığını görür, lokantaya girerek siparişini verir ancak martı geldiğinde adam 1 lokma alır ve orada ölür.



2. öykümüzü de Sevgili BELGİN çözdü ufak farklılıklarla da olsa. Öykünün aslı şöyleydi
2 adam ve adamlardan birisinin karısı kurtulmuştur kazadan ilk başlarda ufak tefek ağaçlardaki meyveler ve ufak tefek canlılarla beslenirler ancak bir müddet sonra pek de yiyecek bişey bulamamaya başlarlar bir gün herkes yiyecek aramak için adanın bir tarafına dağılır diğer adam bizim martı yı yiyen adamın karısını gizlice öldürür ve karısının denize düşerek akıntıyla sürüklendiği yalanını uydurarak karısını ona martı eti diyerek yedirir ve adam lokantada martı etini yediğinde ada da yediğinin martı eti değil karısının eti olduğunu anlar ve kalp krizi geçirerek ölür.
Mayıs ayında yeni bir öyküyle buluşmak üzere
SEVGİLER

59 yorum:

Ateş Böceği dedi ki...

Torbanın içindeki kumların rengi siyahmı ?

tutsak dedi ki...

Hayır
Ama önemi yok :)

Ateş Böceği dedi ki...

Amann Türk aklıya hemn buldum adam kendini barutla öldürmüş sandım :)

Ozaman adam çölde kaypmı olmuş yada adam ne için çölde iş
için falanmı ?

tutsak dedi ki...

ipucları aslında öykünün sonunda gizli ama bir ipucu daha vereyim adam çöl koşullarından dolayı (açlık susuzluk vs den ölmemiş herhangibir silahla öldürülme emareside yok

Ateş Böceği dedi ki...

ayy ben çatlarım vallaha 7 aylık doğmuşum annesinin karnında beklemeye sabredemeyen bir insan bu oyuna nasıl sabretsin hadi hayırlısı işte yeni sorum


Adamı vahşi bir hayvan öldürmüş olabilirmi ?

Filiz Benera dedi ki...

Bir şeyler tahmin ettim ama emin değilim Sevgili Tutsak. Şöyle sorayım. Bu hikayede bir uçak var mı ?

Belgin dedi ki...

Tutsak`cim, adam bir yerlerden kacmis olabilirmi?

Ela'dan Mektuplar dedi ki...

Filiz gibi benim de aklıma hemen uçak geldi. Lost seyrediyoruz ya:)) Uçak var mı uçak? Yada helikopter...

yağmur kaçağı dedi ki...

1-Giysiler adama mı ait?
2-Patlamış kumaş torbaları giysilerle aynı kumaştan mı?
3- Ve adamın elimdeki yarım kibrit çöpü, yanmış bir kibrit çöpü mü?

tutsak dedi ki...

Ateş Böceği
Vahşi hayvan öldürmemiş
Belgin hayır
Filiz ve Ela biraz yaklaşır gibi oldular
Yağmur kaçağı
1 evet ve artısı var
2 hayır ve önemli bir şey değil
3 farketmiyor

yağmur kaçağı dedi ki...

o zaman atıyoruz kafadan.. Adam ve kadın balonla seyahat ederken bir terslik oluyor.. Yüklerden kurtulmaları gerek.. Once elbiseleri atıyorlar.. Olmuyor balonun etrafındaki ağırlıkları.. Yetmiyor.. Akıllı hatun çözümü adamı balondan aşağı atıp kendini kurtarmakta buluyor :))

tutsak dedi ki...

Peki ya yarım kibrit çöpü ne oluyor ?

yağmur kaçağı dedi ki...

oda kafa karıştırsın diye ortaya atılmış bir ayrıntı.. Duuur.. Yada adam belki tek başınaydı ve herşey yoluna girdi diye keyiften bir sifgara yakacaktı ki.. Booomm...

tutsak dedi ki...

Kibrit çöpü önemli yarım bir kibrit çöpü aslında bilmeden bu kadar tahmin ettiysen bazı şeyleri harikasın ama kibriti çözmeden olay tamamlanmıyor

tutsak dedi ki...

madem bu kadar çabuk ilerledi bir ipucu daha 2 kişiden fazla kişi vardı 4 kişi diyelim

yağmur kaçağı dedi ki...

kısa çöpü çekti diye onu mu atmışlar yoksa :))

Filiz Benera dedi ki...

Sanırım birinin kendini feda etmesi gerekiyordu ve kısa çöpü çeken :)
Olabilir mi ?

Kitap ve Demlik dedi ki...

kibrit çöpüyle kura çektiler kısa çöp bizimkine çıktı veee....
güüümmm..

Ateş Böceği dedi ki...

Ozaman bu adam asker ola bilirmi paraşütle atlarken düşmüş olma ihtimalide var ama kirbit çöpü kafa karıştırıyor

Kitap ve Demlik dedi ki...

e hadi bişiiler sööle tutsak çatladık!

tutsak dedi ki...

Harikasınız bu kadar kolay bulunabileceğini tahmin etmemiştim
ama bu gün bir tane daha geliyor ve bayağı zor bir hikaye Ancak daha önce bu oyunu oynamış olanların katılmamasını rica edeceğim ki oyunun tadı çıksın.:)
Sevgilerimle

yağmur kaçağı dedi ki...

Bu oyunu daha önce oynamamıştım ki.. Kırıldım..

Ateş Böceği dedi ki...

ya sonuç olarak adam kısa çöpü çekmiş ve havayamı uçmuşlar anlamadımki ben ve biz tekrar katılamıyormuyuz oyuna ?

tutsak dedi ki...

Hayır sevgili yağmur kaçağı öyle anlaşıldıysa özür dilerim yukarıda yazmamıştım bunu o yüzden yazmak gerekli diye düşündüm yoksa daha önce oynadığını ima etmek istememiştim

yağmur kaçağı dedi ki...

Anlaştık :)
Yeni oyunu sabırsızlıkla bekliyorum..

yağmur kaçağı dedi ki...

martı etinden mi zehirlenmiş

tutsak dedi ki...

HAYIR

Ateş Böceği dedi ki...

Adama sahilde bir şey çarpmış ola bilirmi

Filiz Benera dedi ki...

Diğer öyküyü cidden bilmiyordum. Bu tür oyunları eskiden çok oynadığım için çabuk farketmiş olabilirim. Şimdiki öyküyü ise biliyorum. O yüzden katılmak yerine iyi keyifler diliyorum. Çok zevkli bir nokta yakalamışsın. Umarım başını bilmediğim bir öyküyü yakalama fırsatı bulurum. :)
Sevgilerimle.

tutsak dedi ki...

yok hayır sevgili Ateş Böceği adam sadece maretı etinden bir lokma yer ve o anda ölür

tutsak dedi ki...

Teşekkürler sevgili Filiz

yağmur kaçağı dedi ki...

arkadaşı da lokantada onunla berabermiydi

tutsak dedi ki...

Hayır lokantada yalnız dı

yağmur kaçağı dedi ki...

peki adam martı eti satıldığını gördüğü esnada kendini kurtaran geminin içindemidir?

tutsak dedi ki...

Bu olay kurtulduktan çok sonra oluyor hayır

yağmur kaçağı dedi ki...

o zaman martının siparişi gecikiyor ve adamın ömrü vafa etmiyor yemeye.. Tamamen saçmaladım kabul :)

tutsak dedi ki...

:))
Hayır :)

tutsak dedi ki...

Anlatılan bölümlerin konu ile ilgisi var buradan yola çıkarsanız daha kolay ilerlersiniz

Belgin dedi ki...

Tutsak`cim, deniz kazasindan kurtulan sadece bu ikisimiydi?

tutsak dedi ki...

Güzel soru Sevgili Belgin hayır değildi

Belgin dedi ki...

Adamlar evlimiydi?

tutsak dedi ki...

Evet :)

Belgin dedi ki...

Ikisinin de karisi kurtulmusmuydu?

tutsak dedi ki...

Sadece birisinin ki kurtulmuştu :)

Belgin dedi ki...

Yani en azindan üc kisiydiler. Adamin karisi, gemi onlari kurtardiginda hayattamiydi:)

tutsak dedi ki...

hayır :)

Belgin dedi ki...

Tutsak Amca, oyun ne zaman bitecek, annem beni oyun bitmeden bilgisayarin basina birakmiyor da:)
Sevgiler
Sara-Selin

Belgin dedi ki...

Adamin karisi adadami öldü?

Belgin dedi ki...

Tutsakcim kusura bakma, benim cadi galiba sana yorum yazmis:))

tutsak dedi ki...

evet
ben ısırırım o ufak cadıyı yanaklarından azıcık :)

Belgin dedi ki...

Yillar önce olmus bir ucak kazasini hatirliyorum, hayatta kalanlar, ölen arkadaslarini yemislerdi, bunlarda öyle bir sey yapmis olabilirlermi?

KÜcük cadiyi, senin yerine ben isirdim bile:))

tutsak dedi ki...

Ehh biraz bişeyler var ama hikayewye uydurmaklazım :)

Belgin dedi ki...

Adam karisini yedigini belki bilmiyordur. Arkadasi ona Marti eti diye yedirmis olabilirmi?

tutsak dedi ki...

o zaman anlat bakalım hikayeyi
:)

Belgin dedi ki...

Adamim karisi ölmüstür ve adada yiyecek baska bir sey olmadigindan, arkadasi ona karisinin etini, marti eti diye yedirir. Ama adam o sahildeki restoranda ilk defa marti etini yiyince, anlar adada yediginin marti eti olmadigini ve sonra kahrinda kendini öldürür mü? Ama bunu ona arkadasi 3 ay nasil yutturabilir ki?

tutsak dedi ki...

Yakın bir tahmin olduğu için kabul edilmiştir yazıyorum yukarıya asıl öyküyü
SEVGİLER

Belgin dedi ki...

Tutsak`cim, cok güzeldi, cok tesekkürler. Artik bilgisayari kücük cadiya teslim edebilirim:)
Sevgiler

Evren dedi ki...

harikaymış... o kadar yoğun çalışıyorum ki ilgilenememişim... ve önümüzdeki günlerde de ilgilenemiyeceğim ama acaip aklaım kalacak tutsak :)

sufi dedi ki...

Sevgili tutsak;
İki hikayeyi de biliyordum sen anlatmıştın bir zamanlar. onun için devreye hiç girmedim.Sevgiler ev halkına.