8 Nisan 2009 Çarşamba

ANLAT BAKALIM

Eşimin mail adresine gelmiş bir maili okurken ikimizinde gözlerinden yaşlar geldi gülmekten. O yarısında lütfen daha fazla okuma dikişlerim patlayacak diyerek (2 gün önce ameliyat olup bugün hastaneden sağlıklı bir şekilde çıkmıştı ) daha fazlasını dinleyemedi . Hep sıkıntılarla mı uğraşacağız biraz da gülümseyelim diye ben de sizlerle paylaşmak istedim.

Hani tv.de bir program var , ( Hadi anlat bakalım ) bir kelime veriliyor,birisi o kelimeyi tarif ediyor ,diğeri de o kelimeyi bulmaya çalışıyor.İşte o yarışmadan bazı ilginç diyaloglar aşağıdadır.
İyi eğlenceler...

kelime: mini etek
erkek: hani sen hep giyersin de, ben sana giyme derim ya..
kız : don!
topluluk: ohaaaaa!



kelime:
Sümüklü böcek
erkek: hani bi hayvan var spiral şeklinde bi kabuğu var.
kız: salyangoz
erkek: hah ona çok benziyor,ama sen nezle olunca ne akar burnundan
kız: sümük
erkek: evet evet bu salyangoz benzeri hayvanda bundan var
kız: nası yani hayvanın sümüğü mü var?
erkek: evet. Karafatma nedir?
kız: hamamböceği
erkek: hah 2. kelimeyi kes
kız: böc
erkek: yok yok kelimenin tamamı
kız: hamamböc
erkek: Allah belanı versin senin be



kelime:
gazete
erkek: bir tür haberleşme aracı
kız: telefon
erkek: devam et
kız: Internet, televizyon, radyo
erkek: ya kağıttan olur,
kız: dergi
erkek: büyük boyda açarsın okursun kocaman...
kız: kitap
erkek:allah belanı versin be yuhhh..


kelime:
yasemin'in penceresi
kız: "hani böyle ünlü birisi var herkesi konuk ediyor sonrada iste güzel anılar yaşıyorlar.
erkek: Çağla Şikel
kız: ne çağlası oğlum
erkek: hani herkesi evine alıyor ya, sonra da..
kız: uff boş ver, devam edelim, hüzünlü şeyler yaşıyorlar
erkek: ..??!!
kız: hani kadının adi bir çiçek adı, sonra ikinci kelime de evdeki bir nesnenin adi?
erkek: menekşe'nin donu
(topluluk iptal, anlatıcı ağlar)



kelime:
ıska
erkek: kar topu savaşında sana atarım, eğilirsin, denk gelmez, bana ne dersin?
kız: hayvan?
erkek: hööö!....




kelime:
mantı
kız: hani biz toplanıp yaparız, partisini veririz..
erkek: seks!!
kız: ne zaman yaptık ya, ben niye kaçırdım????



kelime :
1 nisan
erkek:31 mart'tan sonra ne gelir ?
kız: 32 mart
erkek: harbiden bravo yani... senin gibi lama'dan başka cevap beklenemezdi zaten..



kelime:
duvak
kız: kadınla erkek birleşmeden önce, erkeğin kaldırdığı şey
erkek: oha!..



kelime:
demeç
kız: ben şimdi masada oturdum veriyorum
erkek: nasıl yaaa ??
kız: ya işte masada oturdum fotoğraf çekip yazı yazan tiplere veriyorum .
erkek: neee???
kız: ya alla alla masada oturdum böyle herkese veriyorum!
erkek: ....
kız: pas be pas,vazgeçtim, demeçti..



Kelime:
repertuar
Anlatan, şarkı söylemeye meraklı bir hatundur ve kelimeyi görür
görmez bu özelliğini iyi bilen erkek arkadaşına dönüp sorar:
kız: Benim neyim geniş?
erkek: Kalçan!



kelime:
telepati

erkek: hani ben sana bir şeyi anlatmaya çalışıyorum, ama sözle değil, beyin dalgalarıyla falan
kız: ihi ihi, neydiii, teletabi
erkek: tamam, tele'si kalsın, kedilerin eline ne denir?
kız: buldum, telepençe
erkek: offf be, bi kere de bil be...



Son kelime eğer bilinirse oyun kazanılacaktır. Süre 10 saniye.
Ben en cok bunu begendim :))


Kelime:
LAMBADA
Ekip1: Aha mıçtınız..!
Ekip2: Sen öyle san. Söyle bakalım Alaaddinin cini nerede yaşar?
Lambada
Ekip1: Hastırr...




kelime:
mısır

erkek:keops nerde
kız: etiler
erkek: allah cezanı versin ebru...



Kelime:
kokteyl

Kız: bazıları evlenmeden önce verir
Erkek: ???!!!???



Kelime:
papatya
Kız:Hani geçen yaz piknikte sen bana takmıştın ya
Erkek: Höyyykkk!'

Grup: ?!?!?!?!?!?! ?!?




Kelime: KADINBUDU
- Oğlum sen nesin?
- Erkek!
- Tersi?
- Kadın!
- Onun yeneni?
- Çıtır


Kelime: DIZ
- Pantolonu nereye giyeriz?
- Bacağa?
- Hah! Bacaklarımızın ortasında ne vardır?
- Ohaaa!



Kelime: TIMSAH
- Abi bööle hani... kertenkele nedir?
- Hayvan
- Ne cins hayvan?
- Sürüngen
- Ok! Abi bu kertenkelenin birkac beden büyüğü..
- Ejderha
- Yuhhh!



Kelime: KRAMP
- Hani futbolculara girer
- Krampon


Kelime: SERÜVEN
- Abi Macellan nasıl biriydi?
- Ne biliyim, iyi biriydi heralde..
- Abi onu demiyorum neye düşkündü?
- Karıya, kıza, bi de içkiye olabilir
- Pes..!


Kelime: OKUL
- Biz nereye gideriz hergün?
- Bara... Diskoya.. Sinemaya.. Cafeye.. Bowlinge.. Ayyy! Olmuyo
bööle, başka şekilde anlat..
- Ailemiz bizi nereye gidiyo biliyor?
- Haaa.. okulaaa..


Kelime: Anneler Günü
- Cennet kimin ayaklari altında?
- Anne
- Tamam, ha ni onların özel bir günleri var, ne o?
- Adet..?


Kelime: KÖPEKBALIĞI
- Denizde ne olur?
- Dalgaa!
- Hayir ya öyle diil. Hani karadada var hav hav der?
- Ha! Köpek.
- Onun denizde olanı?
- Deniz köpeği!

- yuh be…..
__._,_.___

26 yorum:

Evren dedi ki...

benzerleri gelmişti bir ikisini kaçırmışım... iyi geldi işten çıkmadan önce gülmek...
geçmiş olsun bu arada tutsak, atlamışım ben ameliyat
meselesini :( iyi değil mi şimdi...

OlurÖyle dedi ki...

uzun süredir bu kadar gülmemiştim, harikalar :)

nilüfer dedi ki...

çoook geçmişler olsun, şifanin kendisi olsun,şifalansin biran once eşiniz, gülmek, gülebilmek en guzel ilaçtir aslinda, ne guzelll:)

Ateş Böceği dedi ki...

Çok eğlenceli bir oyundur bu tabu ve şimdi okurken dahada eğlenceli :)

Geçmiş olsun bu arada

tutsak dedi ki...

Sevgili
Evren
Teşekkürler gayet iyi sağlık durumu.
Ben bahsetmemiştim ameliyat konusundan.
aynen sevgili Karakutuhoşgeldin bu arada
düş
Zaten mesleği gereği şifacı idi şimdide bir müddet ben şifa olmaya çalışacağım ona :)
Ateş Böceği
Tşekkürler dilekleriniz için.

guguk kuşu dedi ki...

ayy tutsakcım sağol yaa hepsi çok hoşdu. Allah razı olsun iyi güldürdün bizi. ara ara açıp okumakta fayda var. buarada eşin şifacı ha???herşeyi iyileştirebilirmi?

Belgin dedi ki...

Tutsak`cim, esine gecmis olsun, insallah yakin zamanda iyilesir:)
Aklima geldikce, gülüyorum, masallah dilimizde cok esnek, nereye ceksen gidiyor:))
Cok tesekkürler:)

lemanice dedi ki...

çok güzel:))sağolasın.

sufi dedi ki...

lambada yı anlatan anlatmış valla ,bilen de bilmiş işte.
Nilgünün o fotoğrafını çekmedim ya ben de yana yana ona yanıyorum.Sen de dersin ki şimdi "hangi fotoğraf ?"
Sevgiler güzeller.

tutsak dedi ki...

Sevgili
guguk kuşu
Eşim şifacı derken bir sağlık kuruluşunda sorumlu hemşire o anlamda demiştim alternatif tıb anlamında değil. O konuda farkında olmasa da elinde o özelliğin olduğunu ben biliyorum yalnız. :)
Belgin
Çok teşekkürler
Lemanice
Gönderen arkadaşımız sağolsun hepimizin gülmesine vesile oldu
Tontini canım ablam
Desteğin için sana çok teşekkürler yanımızda olduğun için.Bu 2 gün boyunca Nilgün'ün yanında olman bizim için herşeye bedeldi.

Ela'dan Mektuplar dedi ki...

süperrrrrr:))))) benim bile 1 sene önce atılan dikişlerim acıdı yahu:)) güldürdüğün için çoookkk sağol. sevgiler...
bu arada güzel eşine çok geçmiş olsun dediğimizi iletirsen seviniriz. öpüyoruz...

Kitap ve Demlik dedi ki...

Bu kadar olur!
Çok güldüm, Allah iyiliğinizi versin:)))
Bu arada mimendiniz yine.

Maryjade dedi ki...

Tutsak eşinize geçmiş olsun dileklerimi iletin ltf. Şu ''lambada'' bence tam bomba kısmıydı,sabah sabah güldürdün beni. Tşk.ederim.

tutsak dedi ki...

Sevgili
Ela
Maryjade
Çok teşekkürler dilekleriniz için
H.Y. Ergün
Mim konusundaki fikrimi yazmıştım ama en azından size yorum olarak Mim'in cevabını yazabilirim sanırım

Adsız dedi ki...

Beni tanımasanız da insan olarak gösterdiğiniz inceliğe teşekkür ederim
Dostça kalın
Nilgün

beenmaya dedi ki...

sahiden çok iyiydi yaaa :))))

beenmaya dedi ki...

ha bu arada biz gülüyoruz ama anlatan arkadaşlar sinirden delirmiş olmalı :)))

Smiley.. dedi ki...

çok güldüm:D
saf olunca böyle komik durumlar ortaya çıkıyor işte:P:)

ABİ dedi ki...

geçmiş olsun abicim... umarım herşey yolundadır...

Brajeshwari dedi ki...

Eşinize geçmiş olsun dileklerimi yolluyorum..

Okurken bende çok güldüm.. Ama ne çok güldüğümü yazmak istemiyorum.

Biz de gülelim diye sevgiyle paylaşmanıza bayılıyorum en çok ben..

iyi olun dilerim..

tutsak dedi ki...

Sevgili
Abi
Brajeshwari
Çok teşekkürler geçmiş olsun dilekleriniz için. Çok şükür iyi hatta yattığı yerden yaramazlık yapıp duruyor.:)

Sade dedi ki...

Tanıtım yazınızı bekliyorum. Görüşmek üzere...

Nilambara dedi ki...

Sevgili Tutsak, bir geçmiş olsun mesajını sürekli gülen bir ifade ile yazacağım hiç aklıma gelmezdi :)) çok ironik bir durum oldu bu :)

Sevgili adaşıma geçmişler olsun diyor acil şifalar diliyorum, ailenizden yuvanızdan bol kahkaha eksik olmasın, sağlıkla :)
sevgilerimle,

Belgin dedi ki...

Tutsak`cim, benim orada sana bir hediye var, gelir alirsan sevinirim:)
Sevgilerimle

tutsak dedi ki...

Sevgili
Nilambara
Çok teşekkürler geçmiş olsun dilekleriniz için adaşınız da teşekkür ediyor.
Belgin
Sana da çok teşekkür ediyorum bu ödüle layık gördüğün için.
Sevgilerimle

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Biraz evvel bir blogda ağladım ve şimdi doya doya güldüm. çok iyi geldi
Teşekkürler