12 Nisan 2009 Pazar

YAZDIRMAYACAKLAR BANA :) KOPTUM GENE

12 yorum:

Evren dedi ki...

ya ben bu şarkıyı nasıl severim yaaa... çok güldüm ama tutsak ben genede orjinalini dinlemek istiyorum hep :)

Belgin dedi ki...

Tutsak`cim inan gülmekten, karnimiza agrilar girdi. Nerden gelir akillarina:)) Sagol..

sufi dedi ki...

Bektaş; çok sevdiğim bu şarkıyı şimdi ben nasıl dinleyeceğim?Aklıma portakallar gelecek ama olsun gülmek iyidir değil mi?

tutsak dedi ki...

Sevgili
Evren
Belgin
Tontini
Dün birşeyler yazmaya niyetliydim birara facabook a girdim bir arkadaş yollamış bunu ilk önce ne diyor bunlar dedim sonra dikkatli izleyince koptum. Tek başıma gülersem deli derler diye sizlere de yolladım.:)

nilüfer dedi ki...

Bu delilerin:) "bana kitap al" isimli calışmaları ilk izledigim vidyolarıydı, hayatta uydurarak şarkı soyleyen bir benim sanırdım, onları gorunce, sevgiyle egildim onlerinde, ustalar cunku bu konuda:))

tutsak dedi ki...

Evet sevgili düş
Bu hayal gücü bence uydurmanın biraz ötesine geçiyor sanırım :)
Sevgiler

beenmaya dedi ki...

yav ne dinleyebildim ve gülebildim ne de oyuna yetişebildim yazık bana yaaaa :)))

tutsak dedi ki...

Sevgili beenmaya
Ben sana bi tane walkman kulaklığı hediye edeyim olmazsa işyerindede çaktırmadan dinlersin gerekirse ne dersin ? İyi bir fikir mi:)

beenmaya dedi ki...

anlaştık o zaman :))))

Smiley.. dedi ki...

daha önce Sütü seven kamyoncu şarkısını dinlemiştim bu gruptan.o zmandan beri hayranım :)
bu şarkıyıda sayenızde gördüm..çok iyiydi :Dtekrar tekrar izledim; her seferinde ayrı bir güldüm, "aferin çocuklara" dedim kendi kendime.
playback yapan sağdaki çocuk çok yakışıklı:P

tutsak dedi ki...

HMMM karamel Tanıştırayım sizi dermişim :)

Tabiat Ana dedi ki...

:))
sevgili tutsak gerçekten çok güldüm saolasın varolasın:)