25 Nisan 2009 Cumartesi

DEDİKLERİNİZ DEĞİLSE

Aşk ne değildir anketine göre; aşk'ın ne olduğu konusundaki kişisel yorumum.
AŞK
Nedensel,
fiziksel özelliklere (güzellik vs.)bağlı olmadığına göre
KÖRLÜKTÜR
Acı,
Gözyaşı olmadığına göre
MUTLULUK VE HUZURDUR
Putlaştırmak,
sahiplenmek
Tüketmek,
yok olmak,
abanmak,
aynı fikirde olmak,
kendinden ödün vermek,
kölelik olmadığına göre
ÖZGÜRLÜKTÜR
Gizemli olmaya çalışmak olmadığına göre
ALENİLİKTİR
Geçici,
planlı olmadığına göre
DAİMİDİR
Akılcıl,
mantıklı,
tanımlanabilir olmadığına göre
DELİLİKTİR
Ben olmak,
cinsellik,
1+1=2 olmak olmadığına göre
AŞKINDA YOK OLMAKTIR

Dayanamadım bir de dörtlük ilave edeyim bari

Ben, ben olmak istemiyorum artık.

Ben, sende yok olmayı istiyorum.

Sen bende var olmayı istiyorsan;

İstediğin senin olsun,Ben YOK um!





20 yorum:

Ayşe dedi ki...

Tutsak;çokkk güzel çıkmış sonuçlar...
Bende Osho'dan bir şeyler eklemek isterim izninle :

İnsanları sevmenin tek bir yolu vardır ve o da onları olduğu gibi sevmektir.
Onları olduğu gibi sevdiğinde onlar değişirler, dönüşürler..
İnsanlara "doğal" ve "özgür" olmaları için yardım et.
Kim seni bütünüyle, koşulsuzca kabul ederse değişmeye başlarsın.
Onun kabulü sana böyle bir cesaret verir.
Olduğun gibi kabul edilmen seni bütünleştirir, seni kendine güvenli kılar, seni kendin gibi hissettirir.
O zaman beklentileri yerine getirmene gerek yoktur, sen olabilirsin.
Bu yüzden sevgi bu kadar besleyicidir.

Evren dedi ki...

tutsak bayıldım yorumlarına... oysa yazacaktım ben de iki kelam üzerine ne değildir diye ama ne olduğunu öğrenmiş olduk sayende :)

Adsız dedi ki...

aşk deliliktir.
aşk gereksinimdir.
aşk sevgidir.
aşk kendini de sevmektir.
aşk körlüktür.
aşk kıskançlıktır.
aşk herşeyi göze almaktır.

PARAN YOKSA AŞK TA YOKTUR !!!!!!!!!

Davut

ABİ dedi ki...

güzel çıkarım... :)

Adsız dedi ki...

Eee o zaman bizde platonik takılırız.

Enver

Adsız dedi ki...

olmuyo abi platonik olmuyo bu iş..
davut

tutsak dedi ki...

Sevgili
AyşeTeşekkürler katkıların için

Evren
Olsun sen genede yaz gönlünden geçenleri

Davut
Söylediklerinin hepsine katılırımda
Aşk ın maddeyle (para) alakası olduğuna beni hiç bir şekilde inandıramazsın

AbiDostlar ne değildir dediler bende ona göre kendimce yorum yaptım(ama laf aramızda ne kadar farklı şeyler söylense ben aynı şeyleri yazacaktım) :)

Enver
Aslında en gerçek olan da o sanırım.

Adsız dedi ki...

Tutsak kardeşim,

Öyle bir inandırım ki,aklın durur!
Şimdi ben seni sanal alemde sevdim.
Senle kardeş olduk diyelim örneğin.
Sor bakalım bana,600-700 km.gelecek
yol param var mı muhabette?

Bu b..tan dünyada herşey maddiyat mı değil mi?

Aşk bile para abicim.

Allah kimseyi atdan indirip eşşeğe bindrmesin.Sen inançlı adamsın,inan sen bana...Davut

tutsak dedi ki...

Canım Kardeşim Davutferhat dağları buldozerlerle delmedi ve burada gene bir yanılgı ortaya çıkıyor sanırım Sahiplenme duygusu. Aşkın Aşk olabilmesi için Aşık a sahip olmak gerekmiyor. Aşık olduğun senin olmasa da ona aşıksındır. Maşukun yanında olmakta gerekmiyor. Araya madde giriyorsa eğer zaten onun aşk olup olmadığını da sorgulamak gerekir. Ben sana gelmek istersem yürürüm, otostop yaparım, dilenirim gene gelirim. param yok o zaman aşk yok dersen zaten yoktur.
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

düşündürücü sevgili kardeşim,
belki de sen haklısın!
iyi,hayırlı,sağlıklı haftalar..
davut

tutsak dedi ki...

Cümleten Sevgili DavutSevgi ile kal

beenmaya dedi ki...

yav ben bu testi kaçırmışım oldu mu şimdi. haftasonu evde giremediğim için uzak kalıyorum birde aysonu haftası işte acayip yoğun oluyorum olacağı budur işte. ama zaten yanıtlasam da senin cevaplarına yakın olurdu yani yapmış gibi oldum bir anlamda :))

tutsak dedi ki...

Sevgili beenmaya Zaten pek test te sayılmazdı. Dediğin gibi pek fazla bişey kaçırmışta sayılmazsın. Aslında senin yazından ve yorumlardan esinlenmiştim azıcıkta.:):):):)

beenmaya dedi ki...

ne güzel :)) hangi yazıdan peki şu cevap/sız sorular dan mı :))

tutsak dedi ki...

Sanırım oydu. :)

Adsız dedi ki...

söylenebilecek ne varsa söylemişsin değerli arkadaşım üstüne tek birşey de ben ilave edeyim bari.

Aşk bazen şapşallıktır...

Sevgilerimle...

tutsak dedi ki...

Sevgili cosmos
Senin bunu söylediğine inanmıyorum
yazdıklarından gerçek aşkı yaşayan nadir insanlardan biri olduğunu düşünüyorum sadece kırgınlıklarından dolayı böyle düşündüğünü sanıyorum.
Sevgiler

MAVİ UMUT dedi ki...

Aşk ne kadar çok şey değilmiş meğer, sevgili dostum..

sufi dedi ki...

Hangi gözlere göre KÖRLÜK olduğu tartışılır bence.Gönül gözü açık olanın gözlerine kör denilebiir mi?
O gözlerle görüp aşık oldun mu Mevlana'ya döner kişi.

Uma dedi ki...

Ne guzel bir yorum yapmissiniz dile gelen gonlunuze saglik :)