29 Temmuz 2011 Cuma

Bir de

Bir de rakı şişesinde balık olsam demiş şair 
Balık ol,deniz ol, su ol
Git gidebildiğin yere diye de ilave etmiş 
Etmesine de. Git gidebilirsen 
Her yanda özgürlük
Haydülende haydülen 
(şu dağlarda yiğit kalmadı)
Hani nerede? ben mi göremiyorum 
Git gidebildiğin yere... 
Tutsak geldim, Tutsak gidiyorum.
Geride bekleyenin varmış ALDIRMA
Diğeri de desteklemiş mahpus duvarlarının ardından
Aldırma Gönül, aldırma (Yazara söylüyor sanırım)
Pekiştirmiş de; pekişti mi sizce
Bu kadar kırışıklık yüzünü  kaplamışken aldırmamak
Zor dostum zor...


Neyse bu kadar saçmalık yeter sanırım 



12 yorum:

Adsız dedi ki...

Tutsak abicim çok güzel yazmışsınız.Yüreğinize sağlık..

novella / विश्व dedi ki...

ben dün akşam rakı şişesinde balık oldum... ve fark ettim ki, mühim olan balık olmak... ya denizdesindir özgür, ya da seni seven bir mide de tutsak :)

etki alanı dedi ki...

*_*


TüTü

beenmaya dedi ki...

niye ki gayet güzel gidiyordu :)))

tutsak dedi ki...

Teşekkürler sevgili
kamikaze

Hiç böyle düşünmemiştim Evrencim ben Tutsak ım ya şimdi onun midesindemiyim yani :)

Sevgili TüTü
Hoşgeldiniz yeniden

Arada esiyorlar ya Sevgili beenmaya esinti gidiverince ööööyle kalıveriyor. Bi daha eser nasılsa hep duracak değil ya

Sevgiler

sufi dedi ki...

Haydülende haydülen!!!!!!

Pabuc dedi ki...

En son cümlenizle(Neyse..ile başlayan cümleniz) ilgili bir şey söyleyecem haddim olmayarak...

Eğer yazıya dökülenler yüreğinizden gelen sesin cümleleriyse (ki öyle görünüyor) kesinlikle saçmalık sayılmazlar en az sizin kadar değerlidirler..Ve bu dünyada insan kadar değerli başka bir şey biliyor musunuz?

saygılar...Yüreğiniz dert görmesin..

tutsak dedi ki...

Tontinim :)

Sevgili Pabuç öncelikle Hoşgeldiniz.
Haklısınız insan kadar değerli hiç bir şey yok, ancak o mertebeye erebilmiş olsak keşke...

Pabuc dedi ki...

O yolda olmasanız bu cümlelerle konuşmak yüreğimiz efendim...

Doğru yoldan şaşırtmasın, bizleri Severek YAratıp Dünyaya gönderen inş.

tutsak dedi ki...

Sevgili Pabuç
Amin demekten başka ne yapabiliriz ki

coco-jelly dedi ki...

.;)))) selam keyifletakipteyim

http://coco-jelly.blogspot.com/

tutsak dedi ki...

Hoşgeldiniz Sevgili Coco-Jelly