5 Temmuz 2011 Salı

AŞK VE SAHİPLENME


Canımın içi, bir tanem...
Ben sende ''O'' nun varlığını seviyorum, sende ve sevdiğim her şeyde de bu aynı.
Şayet sen bana dersen ki;''olmaz!, benden fazla kimseyi sevemezsin, ben kıskanıyorum''
sen kendini başka biri yerine koymuş olursun.
Gerçi benim için başka birisi diye bir şey yok, ancak sen kendini başka birisi olarak görmeye başlamışsın demektir.
Sevgi sınırsızdır; zincire vuramazsın, sahiplenemezsin, engelleyemezsin o halde kendini yıpratmak yerine sen de ''O'' olmayı denesene.
Kendini ayrı bir yere koymak yerine gel ''ben ol'', gel ''birbirimizde yok olalım'' Aşk sahiplenmek değildir;
1 olabilmektir.

7 yorum:

Uma dedi ki...

Kiskanan kim ki :) Ben bazen en kiskancin Tanri oldugunu dusunurum. O'ndan baskasina basini cevirdin mi "nereye" der. Belki sevgilinde daha cok manifest olmustur Tanri ve basini cevirdigin sevdiginin O oldugunun bile farkina varmamistir :)

Askla,

tutsak dedi ki...

Ne istersin benden ya Rab
Seni senden mi çok sevdim
Şah damarımdan yakınken
Sevgiliyi ben mi sevdim?

Sana kıskançtır diyorlar
Senden ayrı yar mı sevdim
Sensiz yaprak kıpırdamaz
Kendiliğimden mi sevdim?

Aşıkların dervişlerin
Hepsini de Sensin bildim
Tutsak kulun sana aşık
Aşktan başka yol mu sevdim?

Epey önce yazdığım bir niyaz la cevabım Sevgili Uma. O farkındalık istiyor, sen farkındaysan ve farkındalığında olmayan birisi ile muhatap olursan sen onda ''O'' nu görsende farketmez. Çünkü o ''O'' olduğunu bilmiyordur ki. Nasıl ki Tanrı ''bilip bilmemeyi'' sana bıraktıysa ve sana ''senin dinin sana benimkisi bana'' demeni söylüyorsa bir bildiği vardır elbet.
AŞK la kal

Uma dedi ki...

Bunu hatirliyorum ben, daha once okumustum :) Yani sen ya yollamistin, ya yayinlamistin da okumustum :)
Bu arada Swamiji ben boyle serzeniste bulununca bana hizmet et demisti. Onlara hizmet et.
Hep ayni yerde uzulurken goruyorum seni ben. Herkesin yolu, zamanini O biliyor. Biz hepberaber gitmek istiyoruz ama bu yol maalesef bir kisi icin ve yanliz bitiyor.
Seni geri donmus gormek cok guzel ! Allah askin daim olsun, Sufime cok sarilirim gorustugunuzde...

beenmaya dedi ki...

aşk bir olabilmektir sahiden de...

sufi dedi ki...

Sevgili Uma'm ve Tutsak;
Zaten bu yaşadıklarımızın nedeni; (hastalıklar hasretler acı ve kederler) biz onun varlığının farkındalığını farkedelim diye gözümüze gözümüze sokulmuyor mu? Tutsak'ın dediği gibi "ona kıskançtır" diyorlar, ondan ayrı yar sevmezsek kurtarırız belki paçayı. İkinizi de kucakladım sevgiyle tontini.

Uma dedi ki...

Canimsin !

tutsak dedi ki...

Aynen öyle Sevgili Beenmaya
Tontinim Ablacım
Aşk Olsun.