6 Mayıs 2009 Çarşamba

MİMLENMİŞİM

Sevgili Meczup mimlenmek istemediğimi yazmış olmama rağmen beni mimlemiş.
mim 1: (aşağıdaki sorulardan oluşuyor)
1-şu an aklından ne geçiyor?
Kahvaltıyı hazırlayıp eşimi uyandırmak ve birlikte güzel bir kahvaltı yapmak
2-sence çayın yanında en iyi ne gider?
Kahvaltı :)
3-imkanın olsa yarın sabah nereye giderdin?
Sonsuzluğa; özgürlüğe; hiçliğe; sevgiliye
4-su acunun kutularından 500 milyar sana cıktı ne yapmak istersin ?
Sadece borçlarım kadarı ve ufak bir yiyecek dükkanı açacak kadarını versin fazlasını ihtiyacı olanlara kendisi versin ben gerçek ihtiyaç sahibinin kim olduğunu bilemem
5-canın sıkılınca ne yaparsın ?
Sıkı can kolay çıkmazmış o yüzden gevşetmeye çalışırım.
6-en cok kıme benzemekten korkarsın?
İnsan olayım da neye benzersem benzeyeyim farketmez.
7-iki günlük tatil süren var ve sen bunu nasıl degerlendırmek ıstersın?
Denizin yakınındaki bir orman içinde eşimle birlikte bir çadırda geçirmeyi.
8-kadınlar/erkekler gercekten ne ister ( yani sen ne istersin)?
İNSAN olmayı

mim 2
"bloglardaki en nefret ettiğiniz şeyler neler?"
Nefret ettiğim herhangi birşey yok herkes kendi dilediği gibi yazıyor ve o fikre yakın olan kişiler de onları okuyor. Hoşuma gitmeyen birşeyleri okumak zorunda değilim ve benim yazdıklarımı da beğenmeyenler okumak zorunda değiller. Kızdığım tek şey fikrine uymuyor olmasına rağmen gidip sırf gıcıklık olsun diye küfürlü ve saçma sapan yorumlar yazılması.


8 yorum:

beenmaya dedi ki...

ben de mimlemek istiyorum seni amaaaa :))))

tutsak dedi ki...

Mimle bakalım hadi seni mi kırıcam

beenmaya dedi ki...

:)))))

yok ya takılıyorum ama belki bu almış olduğum onay sonrasında bir süpriz yapabilirim :)))

Belgin dedi ki...

Hayallerin cok güzel, güzel insan:))

Evren dedi ki...

ben beni mimlemeyin demeden önce mimlemiştim seni sayılmaz dimi :)

tutsak dedi ki...

Tamam Evrencim bi de sen vur tamam aha bağrım ortada hançerlemek isteyen varsa buyursun bütün mimlere kapımız açık ama ben bu işi çok sevdim o yüzden bütün mimleri bana yollayın ben sonlandırırım bu daha güzel olacak galiba. Çünkü bana gelen mimler başka yere gitmeyecek artık ben de son bulacak

Abi dedi ki...

ben bloğumda Mim Kemal Öke ile ilgili yazı yazsam alınmazsın di mi?
:)))

tutsak dedi ki...

Ah be güzel Abim be
Niye kızayım sana MİM Kemal Öke hakkında da, MİMozalar hakkında da, MİMar Sinan hakkında da, ben kiMİM diye de istediğini yazabilirsin bana yazdırma da...:):):)