12 Şubat 2009 Perşembe

BİR TEST DE BENDEN

Bir önceki yazısında sevgili BEENMAYA nın: ''denemek mi dediniz. neden olmasın :)))'' sözü üzerine bir test te ben başlatmak istedim ama bunu bir mim olarak değilde;( testi bilmeyip te katılmak isteyen dostların)soruları yorum olarak cevaplıyacakları; yanıtlarının yorumunu da kendi bloglarındaki eski bir yazıya yorum olarak bırakacağım bir yöntemle yapmak istiyorum. Testi bilen kişilerin katılmamasını rica ediyorum çünkü bilerek verilen yanıtların yorumu gerçeği yansıtmayacağından anlamı olmayacaktır.
1- En sevdiğiniz HAYVAN
a-neden?
b-neden?
c-neden?
d-neden?
e-neden? en az 5 neden olmak üzere daha fazlasını da yazabilirsiniz.
2- 2 sıradaki en sevdiğiniz hayvan
a
b
c
d
e aynı şekilde en az 5 neden belirtmeniz gerekiyor.
3- DUVAR sizde hangi duyguları uyandırıyor















4- AYNA sizde hangi duyguları uyandırıyor

















5- OKYANUS sizde hangi duyguları uyandırıyor

Son 3 soruyu en az 3 cümle olarak belirtiniz

25 yorum:

Unknown dedi ki...

Tüh! ben bu testi biliyorum.Katılanların sonuçlarını merak ediyorum.Güzel bir test haydi kolay gelsin kardeşim.

Belgin dedi ki...

Sevgili Tutsak işte benim cevaplarım, sonuçları çok merak ediyorum! Kolay gelsin.
Sevgiler
a) En sevdiğim Hayvan: Balarısı
1. Caliskan
2. Sosyal
3. Güzel
4. Mucizeler yaratan bir varlık
5. Fedakâr
b) 2. ci en sevdiğim Hayvan: At
1. Sadık
2. Sevimli
3. Özgür ruhlu
4. Sosyal
5. Asil
c.)Duvarın bende uyandırdığı duygular: Aşılması gereken engelleri, koruyucu ve saklayıcı olmaları ve Merak (acaba arkasında ne var?).
d) Aynanın bende uyandırdığı duygular: Insanın kendini incelemesi. Bazen bakıp ta görmemek, aynalardan hoşlanmıyorum (yani gerçeklerle veya gerçek zannettiklerimle yüzleşmemek için olsa gerek).
e) Okyanus: Bana sonsuzluğu ve suyun gücünü hatırlatır, onsuz yaşam olmuyacağını düşündürür. Bir de müthiş bir özgürlük hissi verir. Arkasındaki uzak yerleri hayal ederim birde.

beenmaya dedi ki...

işte benim cevaplarım;

1) en sevdiğim ilk hayvan ne yazıkki hiç besleyememiş olsam da köpektir. dost, sadık, güven, vefa ve eğlence aklıma gelen özellikleridir ki hala geçtiğimiz aylarda bir köpeğin araba çarpan bir başka köpeği kendi canını hiçe sayarak yol üzerinden çekmeye çalışması gözümün önündedir.

2) ikinci hayvan ise çok asil olduğunu düşündüğüm, aynı zamanda güç, özgürlük ve hızın karşılığı olarak gördüğüm attır. at aynı zamanda bana göre evcilleştirilme hali kadar başıbuyrukluğuda içinde taşıyan aynı anda taşıyan bir hayvandır. iki ayrı uç gibidir.

3) herkesin ardına sığındığı, kimi zaman yıkıp kimi zaman daha da yükselttiği duvarları vardır. duvar sınırdır aslında kendine ve aynı zamanda başkalarına dair koyduğun. yıkılmak için olduğu kadar sınırları belirlemek içinde olmalıdır duvar zamanını iyi belirlemek koşuluyla...

4)ayna baktığımız halde görmediklerimizi çağrıştırır bana hep. çünkü sadece görmek istediklerimizi yansıtmasına izin veririz. bu nedenle kırılgandır ayna, olmazsa olmazdır, kendimizi önce kendimizin onaması için gerekli olan en büyük araçtır hatta...

5) okyanus uzdur, uzaktır belki de bir tuzaktır çoğu zaman. ama bu büyüklüğüne ve belirsizliğine rağmen yine de kışkırtıcıdır, gizemlidir, meraktır...

istediğiniz gibi oldu bilmiyorum ama işlerimin arasında üzerinde çok fazla düşünemeden aklıma ilk gelenlere dayanarak cevaplamaya çalıştım. umarım işinize yarar :))

tutsak dedi ki...

Sevgili Belgin cevabınız eski bir yazınıza yorum olarak bırakıldı. sonucun sizin açınızdan yorumunu buraya yazarsanız sevinirim.

Uma dedi ki...

Testi bilmiyorum, ve sonuclarini bekliyorum :)) Sorular guzelmis cunku :)

1- a- Kopek
- Sevimli
- Sicak
- Dost canlisi
- Sadik
- Duyarli
2- Yunus
- Derin
- Akilli
- Sirin
- Bilge
- Samimi
3- Onume cekilen set, "yapamazsin" demek.
"Gecemezsin, gidemezsin". "Kendini arkasina saklamak"
Asabilecegim yukseklikteyse, asilmasi gereken engel.
4- O'nu gordugum yer. Aksi, yuzlesmek
5- Okyanus ucsuz bucaksiz. Baslangicsiz bitissiz. Onlenemez bir kuvvet. Derin ve sarhos edici. Muhtesem bir haz.

tutsak dedi ki...

Sevgili beenmaya
sizin yorumunuz da bir eski bir yazınızın yorumuna eklendi sizin yorumunuzu da buraya bekliyorum.
SEVGİLER

tutsak dedi ki...

Sevgili uma
sizinle ilgili yorumda yerine ulaştı
Sevgiler

Uma dedi ki...

Kendimi tanimasam, ogrenirdim :)
Tesekkurler cok guzel bir testmis, yorumlariniz daha anlamli yapti tabii :)

Prem OM

Uma dedi ki...

Unuttum soylemeyi, bu arada olumle ilgili kisma bayildim, olumle ilgili dusuncelerini yaz deseler bu kadar guzel anlatamazdim :)
Anlattim sayenizde ...

Nilambara dedi ki...

ne fena, ben de biliyorum bu testi :(
psikolog bir arkadaşım yapmıştı seneler önce, değerlendirmelerin son derece isabetli olduğu çok kabul gören bir test..

tutsak dedi ki...

Sevgili Nilambara
Sizin için de mailinize ayrı bir test yolladım dilerim bilmediğiniz bir test tir
Sevgiler

beenmaya dedi ki...

gerçekten çok güzel çok yerinde tespitler bunlar. çom teşekkür ederim gerçekten test bu olmalı işte...

bu arada ben kendi adıma açıklamamı yaptım ama test sonucuna göre ayna ile ilgili sonuçları da bilmek isterim.

sevgiler selamlar...

tutsak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tutsak dedi ki...

Sevgili Beenmaya
Ayna ile ilgili yorumuda kendimce yapmaya çalıştım ama en doğrusu gene kendi yorumunuzdur. Bu testin özelliği de bu zaten benim sadece simgeleri açıklamam yeterliydi.
yine eski bir yazınıza bıraktım yorumu.
Sevgiler.

tutsak dedi ki...

Sevgili UMA
Bu testin güzel yanıda o zaten test i yapan kişinin aslında yorumlarla hiç alakası yok siz kendi kendinize zaten yorumlamış oluyorsunuz.

Belgin dedi ki...

Sevgili Tutsak cok Tesekkür ederim. Gayet güzel bir Test ve sonuclarda beni sasirtacak derecede isabetli.
Sevgiler

lemanice dedi ki...

ben de cevaplamak istedim.
en sevdiğim hayvan sevgili belginin de dediği gibi at:
a)güzel
b)başına buyruk(doğada ki atlar tabi)
c)asil
d)sadık
e)faydalı
En sevdiğim ikinci hayvan
kuşlar bi de civcivler
a)gezgin
b)özgür
c)şirin(civciv)
d)yuva yapıcı
DUVAR:engel,merak,sıkıntı(önümdeki duvar içime sıkıntı verir ya aşmalı yada üstünde olmalıyım duvarın)
AYNA:ruhumun gerçeklerini asla yansıtamaz ama baktığım zaman gülerim ona bazen.
OKYANUS:sudan her zaman korkmuşumdur,denizden,okyanustan da korkarım.uçsuz bucaksız olduğunu düşünüp ibret alınası olduğunu bilirim.
sevgiler.yorumunuzu bekliyorum.

tutsak dedi ki...

Sevgili lemanice
Sizin sonuçlarınızda bir yazınıza yorum olarak eklendi
Sevgi ile kalın

lemanice dedi ki...

evet aynen dediğiniz gibi herşey.özgürlüğe çok düşkünm evliyim özgürlüğüm kısıtlı değil allahtan.eşimde aradığım tüm özellikler var.ölümle ilgili düşünceler,duvar,ayna hepsi doğru teşekkürler.

Hayalbemol dedi ki...

1-Aslan
a-Asil
b-Cesur
c-Vahşi
d-Koruyucu
e-Güçlü

2-Köpek
A-Sadık
b-Özgür
c-Hızlı
d-Atik
e-Sevecen

3-Üst üste dizilmiş rengarenk hayaller.
Önümüze çıkan engeller.
Bakarken göremediklerimiz.

4- Gerçeğin sanal yüzü.
İnsanın kendisiyle yüzleşmesi
Kişinin fiziksel şeklini belirlemesi için bir araç

5- Eşsiz bir koku
Açık mavi sular.
Gökyüzünü yansıtan özgürlük timsali.

Sonuçları bekliyorum.
Bu arada tutsak, bana kızmadın di mi? Seni kırmak gibi bir niyetim yoktu. Zaten açıklamalarımdan beni anladığını düşünüyorum. O yüzden halen bloguna gelip kapını rahatça çalabiliyorum :)

tutsak dedi ki...

Sevgili Hayalbemol
yorumun bloğuna bırakıldı.
Bu arada kırılacak herhangi birşey yok ki. Herzaman kapımız açık SEVGİYLE

Nilambara dedi ki...

bilmiyordum ve çok da hoşuma gitti, çok teşekkürler :)
sevgiler

tutsak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tutsak dedi ki...

Sevgili Nilambara
Değişik konuları içeren o kadar güzel testler varki.Bazen insan kendi hakkında farketnediği şeyleri farkediyor onlar sayesinde. Her ay bi tane değişik test koysam mı acaba diye düşünüyorum:)
Sevgiler

Nilambara dedi ki...

bence çok iyi fikir, ikinci testi beklemeye başladım :))